niedziela, 25 września 2011

Karusia, Gałgan, kuśtyczka, Mojra i inne koty w niedzielę.

Jeszcze trochę Karusi w ruchu. => Filmik <=


Gałgan i kuśtyczka mają otwarte drzwi od klatek i wychodzą jak i wchodzą do nich, kiedy mają na to ochotę.


Chudość Gałgana lepiej widać na tle innych kotów. Nie mam na myśli Mili ;) => Filmik <=


Kuśtyczka od razu odkryła otwarty balkon i z ciekawością tam zaglądała. Jest jednak bardzo czujna i płochliwa, więc zbyt wiele nie udało mi się sfilmować, ale widać, jaka z niej chudzina. => Filmik <=

 




Tu można zobaczyć same sieroty ;) => Filmik <=

Najjaśniejsza szylkreta czuje się już lepiej. Najmłodsza po odrobaczeniu dostała biegunki, ale nie wymiotowała, je normalnie i humor jej dopisuje, więc się za bardzo nie martwię. Przynajmniej na razie się nie martwię.



A to Mojra.

 

3 komentarze:

  1. Biedna Kuśtyczka;( Co dzieje się z tą łapką?

    OdpowiedzUsuń
  2. Łapka jest krzywa. Prawdopodobnie jest to efekt źle zrośniętego złamania. Gdy kotka trochę przytyje mam zamiar zbadać jej krew i zrobić RTG tej łapy w celu sprawdzenia czy nadaje się do ponownego składania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłoby super! ona pewnie sobie radzi, ale widok jej chodzącej - aż serce boli. Powodzenia dla Kuśtyczki!

    OdpowiedzUsuń