środa, 1 lutego 2012

Idzie Wiosna!

Matka Mufinki i Żelki ogłosiła kolejny sezon rujkowy za otwarty. Już wczoraj zaskoczył mnie widok tej  kotki w towarzystwie kocura z parkingu. Dawno nie widziałam tego czarnego z białym kocura a tu nagle się pojawił i najwyraźniej kotka go lubi. Para leżała sobie na słońcu w trawie pod płotem. Dzisiaj jak zwykle w okolicach godz.15 niosłam dziczkom jedzenie i po drodze zauważyłam matkę moich kociąt siedzącą na murku okna piwnicznego i nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby poniżej nie siedziały 3 czarne kocury wpatrzone w nią jak w bóstwo. Wyłożyłam karmę i poszłam do domu po aparat. Kiedy wróciłam kotka akurat postanowiła ewakuować z okienka a dwa kocury biegły za nią. Przy miskach zastałam dwie wysterylizowane kotki i najlichszego z trójki kocura, który akurat przez te kotki jest lubiany. Całą sytuację sfilmowałam.

Filmik.  <=

Gdy odchodziłam rozniósł się po okolicy wrzask kotki dobiegający z dachu DPS. Zapewne na przełomie kwietnia i maja przyniesie pod tuje kolejnego wypierdka,jeśli nie uda mi się jej wcześniej złapać.




Żelka szykuję się na przyjęcie kolejnych żelek ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz