poniedziałek, 19 marca 2012

Wolnożyjące.

Wróciła na miejsce karmienia kotka, która miała wylizane placki na grzbiecie. Wczoraj była bardzo nieufna, ale dzisiaj biegła w moją stronę miaukoląc. Wylizane miejsca zaczęły porastać sierścią i prawie nie ma śladu po łysych plackach.
















Dzisiaj czekały na mnie 4 koty.


2 wysterylizowane kotki

 

















i 2 kocury, które trzeba będzie wykastrować.

 















Wczoraj do misek przyszła nieznana mi czarna kotka w ciąży. Jeśli zacznie pojawiać się częściej to może i ją uda mi się złapać. Była też starsza córka Kuśtyczki. Jeszcze psikała, ale nos miała czysty i oczy znacznie lepiej wyglądały.

2 komentarze:

  1. Mireczko co się stało z drobiowym forum pisze mi że strona nie istnieje hszalkowska@o2.pl napisz mi bo sie juz pogubiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniło adres http://forum.kocie-hospicjum.pl

    Neleży się ponownie zarejestrować. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń