czwartek, 13 października 2011

kuśtyczka-RTG

Dzisiaj kuśtyczka miała robiony RTG i pobraną krew do badania. Na RTG do kliniki Centrum musiałam jechać taksówką, bo nie ma tam dobrego dojazdu środkami komunikacji miejskiej. Za RTG, konsultację z wetem mającym specjalizację z ortopedii i narkozę zapłaciłam 100zł. Wet na „konsultację” poświęcił może ze 2 minuty. Usłyszałam, że coś z tą łapą można zrobić a maksymalny koszt operacji to 400zł. Nie dowiedziałam się, na czym operacja miałaby polegać, w jaki sposób kości zostałyby nastawione i zespolone, jak wyglądałaby sprawa zabezpieczenia łapy po operacji.
Taksówki w obie strony kosztowały 45zł. Krew została pobrana w klinice na moim osiedlu a koszt badania to 85zł. Wyniki tego badania będą pewnie dopiero w poniedziałek.
Zmieściłam się z dzisiejszymi wydatkami w kwocie ofiarowanej na nie przez Amika6 z forum.miau. 
Maksymalne powiększenie dzisiejszego RTG.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz