sobota, 21 lipca 2012

Wyniki czarnej Biedy, 3 sterylki.

Kotka otrzymała imię Bieda i zyskała wirtualną opiekunkę.















Wyniki badania krwi bardzo nieciekawe.



















Przeszłam na karmienie Biedy renalem, dostaje też żelazo w iniekcji. Jutro dostanie trzeci zastrzyk. Wydaje się, że nabrała trochę ciała, choć apetyt ma średni. Nawadniam ją też podskórnie i nadal często siusia poza kuwetą, więc potrzebne są podkłady w klatce. Kosztowna ta Bieda a u mnie bieda, więc gdyby ktoś mógł się dołożyć do jej utrzymania to proszę o wpłaty na konto:

Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt - Viva!
ul. Kawęczyńska 16 lok 42a
03-772 Warszawa
KRS 0000135274

Bank DnB NORD Polska S.A.
49 1370 1109 0000 1706 4838 7303

tytuł przelewu: darowizna na działalność statutową - Bieda u Mirki.




W środę i czwartek zostały wysterylizowane obie czarne mamuśki. Mam nadzieję, że niedługo się ociepli, bo pod koniec tygodnia chciałabym je wypuścić. Z jednym kociakiem mogę mieć problem. Najmniejszy kocurek z trojaczków nadal bardzo odstaje od rodzeństwa. Nie chce jeść pokarmu stałego, ale pije mleko z miski. Dlatego jakiś czas temu zamówiłam Vitactiv Kitten Milk, ale bardzo szybko kupiony zapas znika, bo i rodzeństwo mikrusa zasmakowało w mleku. 


Dzisiaj sterylkę miała cały czas bezimienna persiczka. Mam nadzieję, że dom, który się przedwczoraj odezwał nie rozmyśli i kotka po 31 lipca opuści mój dom.




Dla miłośników kudłaczy Elena wyzwolona.



2 komentarze:

  1. Na Biedę poszło, proszę za uszkiem podrapać.
    Pozdrowienia
    Zygfryd z Negritą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za wsparcie i opiekę nad Negritą :)

      Usuń