niedziela, 5 października 2014

Weekendowo - sterylkowo.

W sobotę na działki "Słonecznik" zabrałam tylko jedną klatkę. Ustawiłam ją na działce Małgosi licząc na to, że przyjdzie matka Biszkopta vel Piernika. Zostawiłam sporo karmy żeby najadły się kociaki i kocury. Kotka kręciła się w pobliżu i nawet weszła do klatki, ale pech chciał, że mechanizm nie zadziałał.















Bez klatki, ale z karmą poszłam w inne miejsca sprawdzić czy są jakieś kotki. Tu przyszła wysterylizowana kotka i młody kocur. Bura kotka do sterylki wycofała w głąb działki na mój widok. Rudzielec jest pro ludzki. Daje się brać na ręce. Poprzednio z tego miejsca zabrałam zakatarzonego kocura,















który wczoraj pojawił się w tym miejscu. Właśnie stąd wzięłam tydzień temu szylkretę.















Buras jest nienażarty. Chodzi za człowiekiem miaucząc. Napycha się tak, że boki mu sterczą jak u ciężarnej kotki.















Szylkreta wypuszczona po sterylce w zeszły poniedziałek ma się dobrze, ale nie podeszła do jedzenia póki tam byłam.















Właściwie dobrze się stało, że nie złapałam matki Biszkopta, bo z tego ostatniego miejsca zabrałam inną kotkę. Okazało się, że miała zaawansowane ropomacicze. Ma większe cięcie na brzuchu i będzie musiała kilka dni spędzić u mnie.
















Dzisiaj ruszyłam z kastracją kotów bytujących przy ul. Sygnałowej. Jest tam sporo kotów i choć nie była to pora ich karmienia to część z nich przyszła zawołana.














 Kocur.
 Kocur niesłyszący.
Tegoroczny kociak.













Złapały się 2 kotki, które wcześniej rodziły dwa razy w roku.



Na razie sterylizuję koty na koszt Bydgoskiego Klubu Przyjaciół Zwierząt Animals, ale i tam środki zapewne niedługo się skończą. Kotom przy ul. Sygnałowej trzeba by sprawić budki, więc zwracam się z prośbą o darowizny dla bydgoskich kotów wolno żyjących. Bez wsparcia finansowego nic nie zdziałam, a jak widać nie opieprzam się.

Konto do darowizn:

Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt - Viva!
03-772 Warszawa, ul. Kawęczyńska 16 lok 42a

63 2030 0045 1110 0000 0255 7540
(z dopiskiem: Projekt Bydgoszcz)

Serdecznie dziękuję za każdą wpłatę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz