czwartek, 30 czerwca 2011

kociak

Dzisiaj koło godz.13 zadzwoniła do mnie znajoma mówiąc, że od 4 godzin pod samochodami zaparkowanymi przed jej kwiaciarnią płacze mały kociak. Próbowała go złapać, ale ucieka, gdy tylko człowiek wyciąga w jego stronę rękę. Spakowałam do transportera miskę z mokrą karmą i zabrałam małą kamerę. Niestety bateria w kamerze nie była naładowana i nagrało się tylko tyle.
Filmik <=

Jest to około 2 miesięczny kocurek.
 

 

 


Wygląda zdrowo, ale jest mały i chudy. Zaaplikowałam mu Frontline a jutro zostanie zaszczepiony. Są dodatkowe koszty, więc bardzo proszę o darowizny na moje koty, które można wpłacać na konto:
Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt - Viva!
ul. Kopernika 6/8
00-367 Warszawa
KRS 0000135274

Bank DnB NORD Polska S.A.
49 1370 1109 0000 1706 4838 7303

tytuł przelewu: darowizna na działalność statutową - koty Mirki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz