wtorek, 20 stycznia 2015

Dałam radę, zrobiłam nowy drapak.


Nowy rok rozpoczęłam równie pracowicie. Długo zbierałam potrzebne materiały i wreszcie zabrałam się za realizację budowy drapaka. Każdą półkę okleiłam grubą wykładziną PCV obiektową, którą kupowałam taniej jako końcówki. Większość słupków pochodzi ze starych drapaków, ściągnęłam z nich zużyty sisal a końce będące u dołu zabezpieczyłam workiem foliowym i okleiłam taśmą montażową. Ma to zabezpieczyć je przed ewentualnym zasikaniem. Musiałam dokupić kilka nowych słupków i wybrałam drewniane z sizalem o średnicy 8cm, które bez problemu mieszczą się w sączku melioracyjnym. Materiał typu futerko przycięłam z nadmiarem 15cm na długość i szerokość względem wymiarów każdej z półek i obszyłam tworząc na bokach tunel, w który wciągnęła tasiemkę satynową. Przycięte i wyprostowane sączki owinęłam 2 razy taśmą kaletniczą o szerokości 4cm. Na 10cm słupka potrzebowałam 1,5m taśmy. W ogólnym rozrachunku taśma wychodzi cenowo podobnie jak sizal a komfort pracy jak i żywotność w użytkowaniu nieporównywalnie większe.

W taki sposób owijałam sączek.    http://youtu.be/lGQQ-RwZELI

Jako ostatnie kupiłam płyty MFP w Castoramie i nawierciłam otwory pod montaż słupków.

Tak prezentuje się w całości.


















Kotom się podoba :)



Nutka












 Rudek


Grażka













Mikesz i Filipek

Delicja













Rurka













Trufla




Smużka



















Łatek












Wella

Grzdyl













Brandon

Staś













Corbie

Florka













Inna












Malutki












Donata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz